با عنایت به بند دوم صورت جلسه شماره ۸۶۲۵۰ مورخ ۳۰/۱/۱۴۰۱ شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در خصوص اعمال بازه زمانی مهلت ارسال نمرات و ایجاد گردش کار درخواست تمدید مهلت ارسال نمرات در منوی پیشخوان خدمت سامانه گلستان، از ترم بهاری ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به جای قفل لیست های بدون نمره در زمان پایان مهلت ثبت نمرات برای ارسال نمرات در سامانه آموزشی مهلت تعریف شده است و این مهلت مطابق تصویر زیر در پردازش “ثبت و تایید نمره دانشجویان (ویژه ی استاد)” در ردیف هر درس و در ستون “حداکثر مهلت” قابل مشاهده است.

و در هنگام ثبت نمرات در صورت پایان یافتن مهلت ارسال نمرات در لیست نمره مطابق تصویر زیر امکان اعلام نمره وجود ندارد و در قسمت توضیحات “اتمام مهلت ثبت نمره” درج شده است.

با پایان یافتن مهلت ارسال نمرات برای ثبت نمرات لازم است استاد درخواست تمدید مهلت ارسال نمرات را به شیوه ی زیر ثبت نماید. به این منظور با کلیک بر روی تاریخ درج شده بر در ستون حداکثر مهلت در ردیف مربوط به درس وارد پردازش “درخواست تمدید مهلت ارسال نمرات” می شوید.

در این پردازش در “حداکثر تاریخ درخواستی جهت اعلام نمرات” تاریخ پایان مهلت ارسال نمرات پیشنهادی را وارد نمایید و در صورت لزوم پس از درج توضیح با کلیک “ایجاد” درخواست در پیشخوان ثبت خواهد شد و پیام زیر مشاهده می شود.
توجه فرمایید که تاریخ وارد شده حتما تاریخی بعد از تاریخ روز باشد در صورتی که تاریخ امروز یا قبل از امروز وارد شود گردش کار در پیشخوان ایجاد نخواهد شد.

پس از مشاهده این پیام درخواست شما به پیشخوان منتقل می شود و در پیشخوان در “درخواست تمدید مهلت ارسال نمره” مشاهده خواهد شد.


