زمان تایید و ارسال حق التدریس ترم تابستان ۴۰۳۳

به استحضار می رساند امکان ویرایش، تایید و ارسال فرم حق التدریس مربوط به نیمسال تابستان ۱۴۰۳ از امروز ۸ شهریور ماه لغایت ۲۱ شهریور ماه در سامانه گلستان فراهم است ، با توجه به اینکه به دلیل تنظیم سیستم برای انتخاب واحد ترم آینده  این تاریخ قابل تمدید نیست و از طرفی تنها گزارش های تایید شده برای پرداخت به امور مالی ارسال می شود لطفا در این بازه اقدام نمایید در غیر این صورت عواقب عدم تایید بر عهده استاد و بخش مربوطه می باشد. 

نکته مهم : با توجه به  تغییر آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی،  از صحت اطلاعات فرم حق التدریس قبل از ارسال اطمینان حاصل نمایید.همچنین برای پرداخت حق التدریس توسط  واحد مالی، اطلاعات شخصی باید مطابق با آخرین تغییرات شناسنامه ای اشخاص در سامانه گلستان باشد (ثبت در سامانه از طریق پردازش ۱۶۲۷۰مسیر: آموزش –> استاد–> ثبت مشخصات و وضعیت –> مشخصات استاد)طبق اعلام واحد مالی عدم تکمیل دقیق مشخصات می تواند منجر به مشکل در پرداخت شود.

راهنمای بررسی و ارسال فرم حق التدریس از پیشخوان 

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه