پذیرفته شده گرامی به منظور انجام پذیرش غیرحضوری مطابق راهنمای زیر اقدام فرمایید:
به منظور انجام پذیرش غیرحضوری لازم است دانشجو فایل تصویر مدارک مورد نیاز ثبت نام اعلام شده در سایت سازمان سنجش را به منظور بارگذاری به همراه داشته و از تاریخ اعلام شده با نام و کلمه عبوری که به شکل زیر تعریف شده است از مسیر edu.uk.ac.ir وارد صفحه سامانه جامع آموزشی گلستان شده ویا در صورت ورود به صفحه تارنمای جامع آموزشی از زبانه دانشجویان سامانه جامع آموزشی گلستان را انتخاب نموده و وارد سیستم گلستان دانشگاه شهید باهنر کرمان شود:
نام عبور : شماره ملی + k03100 (مثلا برای شماره ملی ۱۵۴۷۸۹۳۱۱۲ نام عبور k031001547893112)
کلمه عبور : شماره ملی دانشجو
(برای پذیرفته شدگان دوره های شبانه رشته دامپزشکی که زمان شروع به تحصیل آنها نیمسال دوم تعیین گردیده است نام عبور : شماره ملی + k03200 (مثلا برای شماره ملی ۱۵۴۷۸۹۳۱۱۲ نام عبور k032001547893112) است.)
به اطلاع دانشجویان متقاضی خوابگاه می رساند به منظور ثبت درخواست خوابگاه با شناسه کاربری شماره دانشجویی (قابل مشاهده در سامانه گلستان) و کلمه عبور شماره ملی از طریق لینک زیر اقدام نمایند. با توجه به محدودیت ذکرشده در دفترچه انتخاب رشته در خصوص خوابگاه تکمیل درخواست خوابگاه صرفا جهت بررسی است و به معنای احراز شرایط واگذاری خوابگاه نمی باشد. تخصیص خوابگاه براساس ظرفیت موجود و اولویت بندی انجام خواهد شد.

از طریق منوی “آموزش – دانشجو – پذیرش غیرحضوری – پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود ” وارد صفحه پذیرش غیر حضوری به شکل زیر می شوید.

در این صفحه در قسمت بالا مشخصات دانشجو و در جدول پایین مراحل انجام پذیرش به ترتیب نمایش داده شده است.
برای انجام هر مرحله با کلیک انتخاب در ستون عملیات وارد پردازش مورد نظر برای انجام آن مرحله خواهید شد.
– با کلیک عملیات تعیین وضعیت نظام وظیفه (برای دانشجویان مرد) لازم است دانشجو وضعیت نظام وظیفه خود را از مشخص نماید.

دانشجویان مشمول نظام وظیفه لازم است به منظور استفاده از معافیت تحصیلی درخواست خود را پس از مطالعه راهنمای درخواست معافیت تحصیلی در وب سایت samanehha.com )سامانه سخا نظام وظیفه services.epolice.ir – ورود به سایت ثبت نام sakha (samanehha.com) ( در سامانه services.epolice.ir مطابق راهنما ثبت نمایند. لازم به ذکر است ثبت درخواست معافیت تحصیلی برای ثبت نام الزامی می باشد و لازم است دانشجویان مشمول تا قبل از تحویل حضوری مدارک حتما درخواست خود را ثبت نموده باشند.
۲- مرحله دوم تکمیل بخش اول اطلاعات دانشجو است که با انتخاب این مرحله و پس از وارد شدن به پردازش مورد نظر، لازم است دانشجو اطلاعات خواسته شده را کامل نمایید و همچنین قادر به ارسال فایل عکس پرسنلی خود از طریق لینک ارسال مطابق تصویر زیر خواهید بود.

در پایین فرم در بخش مشخصات دیپلم لازم است با استفاده از لینک ذکر شده وارد سامانه تایید مدارک آموزش و پرورش شده و پس از دریافت کد رهگیری از سامانه آن را در قسمت کد رهگیری تاییدیه مدرک و تاییدیه سوابق تحصیلی وارد نمایید و در مراجعه به دانشگاه کد رهگیری مربوط به تاییدیه دیپلم و سوابق تحصیلی را همراه داشته باشید.

و پس از تکمیل اطلاعات آنها را مطابق تصویر تایید نمایید و بر روی اعمال تغییرات کلیک نمایید.

۳- در مرحله سوم نیز بخش دوم اطلاعات دانشجو قرار دارد که همانند مرحله قبل این اطلاعات نیز باید تکمیل و تایید گردند.
۴، ۵ – این مراحل نیز برای ثبت اطلاعات ایثارگری برای دانشجویان دارای پرونده ایثارگری و اطلاعات فرهنگی و خانوادگی همه دانشجویان است که لازم است کامل گردد.(برای ثیت اطلاعات در کلیه پردازش ها لازم است اعمال تغییرات کلیک شود.)
نکته مهم: دانشجویان گرامی توجه نمایند با توجه به کاربرد شماره همراه اعلام شده در اطلاعات شما در هنگام ثبت نام برای اطلاع رسانی های لازم از سوی دانشگاه و اتصال به شبکه و استفاده از اینترنت دانشگاه، لطفا دقت فرمایید شماره ثبت شما در دسترس شما باشد و به آن دسترسی داشته باشید.
۶- در این مرحله لازم است دانشجو فایل تصویر مدارک موردنیاز ثبت نام اعلام شده را برای ثبت در پرونده الکترونیکی بارگذاری نماید.

از طریق این پردازش و با کلیک بر روی گزینه ارسال روبروی هر مدرک در جدول صفحه انتخاب و ارسال فایل باز می شود.

با انتخاب فایل مورد نظر و کلیک بر روی اعمال تغییرات در صورتی که حجم فایل مناسب باشد مدرک مورد نظر بارگذاری می شود.

مدارک بارگذاری شده از طریق آیکون مربوط به ستون مشاهده در مقابل هر مدرک قابل مشاهده است.
۸- دانشجویان شهریه پرداز در مرحله “پرداخت الکترونیکی پیش پرداخت شهریه” بخشی از شهریه ترم خود را از طریق پرداخت الکترونیکی پرداخت می کنند. که با کلیک این مرحله وارد صفحه پرداخت الکترونیک مطابق تصویر می شوید و با انتخاب آیکن نشان بانک وارد درگاه پرداخت می شوید.

۸– در این بخش لازم است دانشجو مبلغی را که به عنوان هزینه ثبت نام پرداخت نماید که با انتخاب این مرحله دانشجو به صفحه پرداخت الکترونیک هدایت می شود.
۹- در صورتی که دانشجو کلیه مراحل را انجام داده باشد با انتخاب مرحله ۱۰ قادر خواهد بود کلیه اطلاعات اصلی وارد شده را چاپ نماید و لازم است در این اطلاعات چاپ شده را به همراه سایر مدارک در زمان مشخص شده به دانشگاه تحویل دهد.
۱۰- گواهی پذیرش غیرحضوری نشان می دهد که دانشجو پذیرش غیرحضوری را انجام داده است و برای آنکه دانشجو پذیرش قطعی شده و دانشجوی رسمی دانشگاه باشد لازم است اصل مدارک بارگذاری شده به همراه گواهی پذیرش غیر حضوری و سایر مدارک لازم را در تاریخ مشخص شده در ردیف آخر مراحل پذیرش غیرحضوری به اداره آموزش دانشگاه تحویل نماید.
برای دانشجویانی که با استفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر و یا سهمیه منطقه ۱ پذیرفته شده اند طبق دستورالعمل سازمان سنجش لازم است تعهدنامه لازم (فرم شماره ۴) و دانشجویانی که از سهمیه منطقه ۲ یا ۳ پذیرفته شده اند تعهدنامه لازم (فرم شماره ۵) را تکمیل و امضا نموده و در زمان تحویل مدارک به دانشگاه تحویل دهند.

نکته ی مهم: ثبت نام و دریافت ایمیل دانشگاهی برای کلیه دانشجویان دانشگاه الزامی است. استفاده از اینترنت دانشگاه فقط در صورت داشتن آدرس ایمیل دانشگاهی امکانپذیر است و کلیه اطلاع رسانی های دانشگاهی از این طریق انجام خواهد شد. برای ثبت نام از طریق آدرس زیر اقدام فرمایید.
https://mail.uk.ac.ir/
برای اطلاع از نحوه ثبت نام ایمیل به آدرس زیر مراجعه فرمایید.
https://it.uk.ac.ir/email
موفق و سربلند باشید